Afscheid - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Meike - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Meike - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: Meike

Blijf op de hoogte en volg Meike

15 Februari 2011 | Thailand, Bangkok

Een heerlijke week in de homestay gehad. Het voelde een beetje als vakantie. Er moest niets, weinig mensen en gewoon even bijkomen. Dinsdag nog een keer lesgegeven maar toen bleek dat als je het alfabet gaat oefenen ze het wel kennen, het is echt heel lastig. Je weet niet wat je ze nog meer kan leren omdat je niet precies weet wat ze al kunnen. Verder hebben we nog aapjes gekeken bij een monkey spa een tempel op de berg bezocht, waar ik helaas aangevallen werd door een bijennest en op 6 plaatsen gestoken werd. Toen Nynke de beten moest uitzuigen in m'n nek en op m'n borst hebben we erg hard gelachen! Gelukkig is het nu weer bijna helemaal weg. Ook mijn eerste thaise kickboxles gehad, pfff zwaar! Eerst touwtje springen als warming up en dan kicken vanuit je heupen.. maar het was wel heel erg stoer en leuk om te leren!

Donderdagavond zijn we terug gegaan naar het twinhouse omdat we met onze groep hadden bedacht om een ladieboy/tomboy te houden voor iedereen in de bar tegenover. Het was echt een super geslaagd feest, alle jongens liepen in jurkjes rond en de de meiden hadden de kleren van de jongens geleend, baardjes getekend! Dus vrijdag heb ik het rustig aangedaan, veel geslapen en m'n backpack weer ingepakt...

Ja ja dat moest helaas. We zijn zaterdag met onze groep vertrokken naar Bangkok om nog een laatste feestje te bouwen op de geweldig leuke tijd die we hebben gehad. 's Middags Chinatown in geweest. 's Avonds een heerlijke pasta gegeten, eindelijk geen rijst... Daarna met z'n allen wezen stappen! Het was echt een super geweldige avond! Dus zondag werd het dan ook een heerlijk relaxdagje, lekkere zweedse oliemassage gehad! Helaas vertrok na het eten de groep. Ik had nog geen traan gelaten, maar toen ik hier met Leanne, Anna en Nicolet (vriendin van Eva waar ik mee naar Bali ga) achterbleef... toen waren we met z'n allen aan het huilen!

Gister lekker cultuurdagje gehad Wat Arun en Wat Pho bezocht erg mooi! Daarna een french pedicure gedaan, het eelt werd er met een kaasschaaf afgehaald, echt vies! Maar m'n nagels zijn nu heel mooi gemaakt, en de jongens lagen niet eens aan m'n voeten op valentijnsdag haha! Daar merkte je trouwens niet heel veel van op Khao san road.

Vandaag naar een Jim Thompson house geweest en naar MBK, een super grote shoppingmall waar ik zeker weten terug kom voordat ik naar NL vlieg!

En vanaf morgen ga ik lekker met pap en mam luieren op het strand, leuke dingen doen en natuurlijk heel veel bijkletsen!

  • 15 Februari 2011 - 16:30

    Anne-Miek:

    heey Meike,
    echt super gaaf wat je daar allemaal doet,
    ik wens je heel veel plezier daar!!!
    en lekker genieten he!!:P

    xx Je nichtje(A)

  • 15 Februari 2011 - 19:03

    Jorien:

    Meike!!

    Wat een leuke foto's! Echt juffrouw Meike!!
    Nu gaat het echte reizen beginnen! Leuk leuk!

    xx, Jo

  • 15 Februari 2011 - 19:11

    Eline :

    Hallo Lieve Meike,

    Wat een hoop feestjes, ik dacht dat je ging werken. :P
    Nee hoor, hartstikke leuk. Wat een avontuur.
    Echt vervelend van die bijen, maar gelukkig konden jullie er om lachen.
    Geniet er van !!!

    xx Eline

    PS. zelfs als jongen ben je super knap.

  • 15 Februari 2011 - 21:12

    Xandra:

    Haaa Meike,
    Wat leuk, wat leuk allemaal.

    Echt, Nederland staat in het teken van de Huishoudbeurs. Zat vandaag met allemaal kletsende moekkes met hun koffertjes in de trein. Reuze knus. Dan kan je maar beter gaan Thais kickboxen denk ik zo. Maar dat van dat bijennest, lijkt mij oprecht minder grappig.
    Veel plezier met Paps en Mams, doe ze de groetjes.

    Liefsss

  • 15 Februari 2011 - 22:45

    Lailaa:

    Schatjeeeeeee, ik miss joouuu!
    Je hebt het veeel te leuk daar, hihhihi. Het ziet er echt geweldig uit op de foto's!
    Ik begin nu wel een beetje jaloers te worden. Je geniet zo errg, dat is echt super leuk en fijn om te zien! Sorrie dat ik steeds niets van me laat horen, maar het is weer drukdrukdruk. Het is volgende week vakantie, ik beloof je bij deze dat ik je dan een superlange mail stuur oke? Dan hoor je alle details van het leven hier in Holland. Doe de groetjes aan Willemieen en Anton, veeel plezieer en luierse op het strand (IK WIL OOK!)
    Kusjes en lieefsxxxxxxxx!

  • 16 Februari 2011 - 03:42

    Jose Small:

    Geweldig!! Geniet ervan en groetjes aan ma en pa. Liefs van Jose

  • 16 Februari 2011 - 14:25

    Debbie:

    super leuk weer meid.
    Geniet ervan
    LiefsX

  • 16 Februari 2011 - 19:09

    Maria:

    Lieve Meike,
    Ik heb in de trein heerlijk zitten genieten van je belevenissen.
    Je ziet er goed uit. Foto's zijn ook erg leuk.
    Geniet maar lekker en de groeten voor Anton en Willemien.
    Heel veel plezier.
    Groeten Maria.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meike

Actief sinds 11 Okt. 2010
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 28245

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 10 Augustus 2014

Stage in Auckland, Citytrip Sydney, Holiday Asia

06 Januari 2011 - 12 Mei 2011

Vrijwilligerswerk en backpacken door Azië

Landen bezocht: