HAAI GESPOT EN FOTO'S GEPLAATST - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Meike - WaarBenJij.nu HAAI GESPOT EN FOTO'S GEPLAATST - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Meike - WaarBenJij.nu

HAAI GESPOT EN FOTO'S GEPLAATST

Door: Meike

Blijf op de hoogte en volg Meike

30 April 2011 | Thailand, Koh Tao

IK HEB VANDAAG EEN HAAI GEZIEN TIJDENS MIJN LAATSTE DUIK TRALALALALALALA! En dat was super super super bijzonder gaaf! Want normaal zie je die een keer per half jaar ofzo. Ook heb ik foto's geplaatst bij mijn vorige blog. Veel kijkplezier en have fun on queensday!

  • 04 Mei 2011 - 09:12

    Esther:

    Meike!!!!

    Je laatste week is alweer aangebroken voor je! Ga nog maar heel veel genieten van al het moois, ik ben heel benieuwd naar je verhalen als je terug bent.

    Liefs Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meike

Actief sinds 11 Okt. 2010
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 28242

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 10 Augustus 2014

Stage in Auckland, Citytrip Sydney, Holiday Asia

06 Januari 2011 - 12 Mei 2011

Vrijwilligerswerk en backpacken door Azië

Landen bezocht: