Thanks lieve Hollanders - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Meike - WaarBenJij.nu Thanks lieve Hollanders - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Meike - WaarBenJij.nu

Thanks lieve Hollanders

Door: Meike

Blijf op de hoogte en volg Meike

18 Februari 2011 | Thailand, Cha-am

Lieve mensen,

Ik vind het erg leuk om elke keer weer jullie reacties te lezen! Thanks! Leuk dat jullie mij volgen:)

Maar woensdag werd ik door mijn ouders wel heel erg leuk verrast (alsof jullie dat niet wisten) met een Hollandspakketje. Heel erg leuk wat jullie meegegeven hebben, het bleek wel weer dat ik jullie goed ken, ik had (bijna) altijd meteen door van wie het was. Echt helemaal super!!!:D Nu neem ik jullie toch allemaal een beetje mee op reis;)

Verder ben ik nu lekker aan het genieten met paps en mams, we voeren niet echt veel uit. Beetje zwemmen, zonnen, rondje fietsen, hapje eten, shoppen... Echt aan het genieten van de vakantie!

Een hele dikke knuffel en kus (zie foto),
Meike

  • 18 Februari 2011 - 07:03

    Xandra:

    Wauw, volgens waarbenjij.nu is het bij jullie al weer middag! Ik denk al die is vroeg.
    Hee ruim jij je je kamer daar wel een beetje op? De foto laat het een grote chaos lijken.
    Nou, geniet van en met je paps en mams en van iedereen die met je mee op reis is in het Hollandse mandje.
    xxxxxxx

  • 18 Februari 2011 - 10:44

    Elske:

    Heel veel plezier met je ouders!
    Wat een leuke foto's heb je!
    Morgen vertrek ik, spannend!
    xxxx tot snel!

  • 18 Februari 2011 - 17:14

    Maria:

    Hallo familie,

    Jullie zien er goed uit gezellig.
    Meike je hebt een mooi bruine kleur, ben ik een beetje jaloers op het is hier 1 graad en koude wind.
    Nu maar lekker bij de haard zitten.
    Groeten Maria.

  • 18 Februari 2011 - 20:45

    Laila:

    Aaaah na dit gelezen te hebben mis ik je NOG erger! En die footooo's, dat maakt het allemaal nog moeilijker.. Hahahaa! Schaatjeee, volgensmij is het helemaal toppie daar duuss ga maar lekker door met chillenn!

  • 18 Februari 2011 - 22:30

    Joep:

    Heej zusje,
    Nog heel veel plezier met pa en ma de laatste paar dagen dat hun er nog zijn en leuk dat je de spulletjes erg leuk vond. Geniet er nog maar even van voordat je straks naar Bali gaat.
    Heel veel plezier!!!!!!

  • 20 Februari 2011 - 20:27

    Ans,cor,lotte,loebas:

    Hoi meike, ja wat een leuk idee he van al die "Hollandse dingetjes" van vrienden/kennissen. Echt iets van je moeder, en hoe gaat het verder met ze? Geniet maar lekker van elkaar en nog een geweldige tijd op Bali. Pas goed op jezelf en ik kijk er weer naar uit om je foto's en verhalen te zien/lezen. Liefs en groetjes van ons, doei knuffel.

  • 22 Februari 2011 - 10:57

    Leanne:

    Ah Meik, die foto van jou en je moeder! Super leuk!! Vast leuk ze weer te zien?:) Vraag me nou toch af of je mijn smsjes ontvangt dus laten we afspreken contact te houden via internet haha? Donderdag naar Bali toch? Oh meid, geniet!!!!!!!!!!!!!!
    Dikke kus vanuit Chiang Mai!

  • 22 Februari 2011 - 18:08

    Melkchocolade....:

    Je ziet eruit als een reepje melkchocolade...! Om op te eten;-)

    Ik mis je gezelligheid en aanwezigheid, boeoeoeoeoeoeoe!

    Jij mist Nederland echt niet, hoor. Mijn voorhoofd doet zo'n pijn op de (nieuwe!!:-)) fiets van die ellendige kou...Ook nu denk ik weer aan chocola...Chocoladeletter van de Sint, want zo koud is het gewoon!

    Ik blijf hetzelfde zeggen: Have fun en geniet ervan!
    Dikke knuf
    Vioooooooooooooo


  • 02 Maart 2011 - 16:59

    Jeanilla,mathewshane:

    hoi maike, ik vindt het zo leuk wat je doet je durf het heel erg ik ben blij voor jou geniet heel erg van jou trip groetjes jeanilla mathew en shane-lee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meike

Actief sinds 11 Okt. 2010
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 28241

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 10 Augustus 2014

Stage in Auckland, Citytrip Sydney, Holiday Asia

06 Januari 2011 - 12 Mei 2011

Vrijwilligerswerk en backpacken door Azië

Landen bezocht: