Een nieuw avontuur - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Meike - WaarBenJij.nu Een nieuw avontuur - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Meike - WaarBenJij.nu

Een nieuw avontuur

Door: Meike

Blijf op de hoogte en volg Meike

23 Januari 2014 | Nederland, Groningen

Het is weer tijd voor een nieuwe uitdaging in het buitenland!

Dit keer ga ik kennis maken met het bedrijfsleven in Nieuw-Zeeland. Ik ga vijf maanden stage lopen in Auckland bij een heel groot internationaal logistiek- en transportbedrijf. Hier loop ik mee met de HR manager en zal daar nog een onderzoek doen voor het invoeren van nieuw beleid.

Natuurlijk ga ik zoveel mogelijk doen en zien in mijn vrije tijd. Zo wil ik nog heel graag twee weken rondreizen op het Zuidereiland en in de weekenden tripjes op het Noordereiland. In juli vertrek ik naar Sydney om een studiegenootje voor een paar dagen te bezoeken. Half juli reis ik door naar Singapore waar Eva mij zal opwachten op het vliegveld! En met haar ga ik mijn avontuur afsluiten, een rondreis van 3,5 week door Azië.

Dinsdag 28 januari is het eindelijk zover en stap ik om 22.00 uur op het vliegtuig! Maar nu nog een paar dagen de tijd om de laatste dingen te regelen, vrienden gedag te zeggen, mijn spullen naar Deventer te verhuizen en mijn koffer in te pakken!


  • 23 Januari 2014 - 10:51

    Esther:

    Ik ga je volgen meis!!! En we houden elkaar goed op de hoogte van het wel en wee bij jou en uiteraard bij ons thuis ;-)

  • 23 Januari 2014 - 18:46

    Heinz:

    Het volgen van jou lijkt mij een leuke mogelijkheid. Ik heb gezien dat Esther op een staat.
    Zal regelmatig met Esther contacten. Wens je een hele goede reis en kom behouden weer
    Thuis. Groet, Heinz

  • 23 Januari 2014 - 21:02

    Eline:

    Hè Meike, wat onwijs leuk om van je plannen te horen! Goede reis en heel veel plezier. X eline

  • 24 Januari 2014 - 10:30

    Fien Stroek:

    Hoi Meike, ik wens je een heel fijn en leerzame periode toe. Het wordt zeker weer een bijzondere gebeurtenis in je leven die niemand je weer kan afnemen. Vooral veel gaan zien en genieten. Ik ga je volgen, de vorige keer waren de verhalen ook prachtig om te lezen. Succes meid.

  • 24 Januari 2014 - 14:27

    Gemma:

    Hé wereldreizigster, ga je zeker volgen en ben benieuwd naar alles wat je zoal mee zult maken. Veel plezier en geniet ervan.

  • 26 Januari 2014 - 22:27

    Rieky Wellenberg:

    meike heeeel veel plezier rieky

  • 29 Januari 2014 - 12:35

    Akke En Willemien:

    Hello business traveller with your lovely smile!
    How are you doing-aren't you fed up sitting in that plane or do you like to be pampered??!!
    jij hebt het naar je zin wij ook

  • 04 Februari 2014 - 19:35

    Ans Kriesch:

    Hoi Meike wat ontzettend leuk weer dit om je te volgen en hoop natuurlijk ook dat je het heeeel erg naar je zin hebt, geniet en pas goed op jezelf.
    Het gaat je goed en een mooie bos bloemen heb je gehad he, zo mooi als je zo ontvangen wordt.
    Nogmaals heel veel plezier en werkse daar.
    Bye bye XXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meike

Actief sinds 11 Okt. 2010
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 28232

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 10 Augustus 2014

Stage in Auckland, Citytrip Sydney, Holiday Asia

06 Januari 2011 - 12 Mei 2011

Vrijwilligerswerk en backpacken door Azië

Landen bezocht: